کاندوم فوری

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش رابطه دهانی

آموزش سکس دهانی برای مردان

یک ایده خوب قبل از شروع رابطه سکس دهانی این است که از دست خود برای لمس کردن استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید تا چه اندازه می خواهید آلت را به دهانتان فرو ببرید، بهتر است از انگشت شست و انگشت اشاره خود استفاده کنید و آن را دور آلت همسرتان حلقه بزنید و هر زمانی که احساس کردید کافی است می توانید آن را متوقف کنید همچنین می توانید انگشتان خود را به آرامی حرکت دهید تا جایی که احساس کنید آلت به اندازه کافی در عمق دهان فرو رفته است.

آموزش سکس دهانی برای زنان

حساس ترین قسمت مهبل برای زن کلیتوریس و نقطه G است که بیش از ۸۰۰۰ انتهای عصبی دارد اما کل ناحیه لگن نیز بسیار حساس است. به آرامی لبه های واژن را باز کنید و کلیتوریس را لمس کنید ابتدا با حرکات آرام زبان این کار را انجام دهید سپس حرکات را سریع تر و محکم تر کنید. شما می توانید الگوهای مختلف را آزمایش کنید بفهمید کدوم یکی از این الگو ها لذت بیشتری به همسرتان می دهد.

حکم رابطه دهانی در اسلام

به طور خلاصه باید گفت که حکم رابطه دهانی برای همسران در مورد بوسیدن، لیسیدن و خوردن اندام جنسی همسر، مانعی ندارد. اما این مسئله زمانی مشکل ایجاد می کند که زوجین مایعات خارج شده از بدن یکدیگر را بخورند.

در واقع خوردن مایعات خارج شده از بدن زن و مرد در حین لذت بردن جنسی، در صورتی که آن مایع نجس نباشد، مانعی ندارد. برای مثال پیش آب خارج شده از زن و مرد که کاربرد ضد عفونی کنندگی مجرای جنسی و آسان کردن دخول را دارد، نجس نیست اما توصیه شده از خوردن آن اجتناب شود. اما طبق نظر تمام مراجع، خوردن مایع منی مرد به دلیل نجاست آن، حرام است.

ژل رابطه دهانی

زوجین گاهی برای کاهش درد در حین رابطه جنسی یا برای ماساژ، از ژل های روان کننده استفاده می کنند. در میان این ژل ها، ژل لوبریکانت از همه معروف تر است. اما مشکلی که وجود دارد این است که ممکن است این ژل ها دارای مواد شیمیایی بوده و بعد از استفاده از این آنها، نتوان بدن همسر خود را خورد. اما اخیرا شرکت کدکس اقدام به تولید ژل رابطه دهانی لوبریکانت کاملا خوردنی کرده است.

ژل رابطه دهانی لوبریکانت موزی

رابطه دهانی در دوران بارداری

شاید بسیاری از افراد با رابطه دهانی در دوران بارداری مخالف باشند. اما خانم ها و آقایان باید بدانند که دوران بارداری، دورانی بسیار حساس برای مادر و جنین است که ممکن است دخول کامل باعث آسیب رساندن به جنین شود. بنابراین رابطه دهانی در دوران بارداری یکی از بهترین نوع رابطه ها برای لذت بردن زن و مرد است. برای رابطه دهانی در دوران بارداری، باید این نکته را مد نظر داشته باشید که واژن زن نباید خیلی تحت فشار باشد و باید اینکار به آرامی صورت پذیرد. برای رابطه دهانی در دوران بارداری، حتما زوجین باید اندام تناسلی و دیگر قسمت های بدن خود را خوب تمیز کنند تا مادر و جنین دچار بیماری های شایع که از راه دهانی منتقل می شوند، نشوند.

باید کجای بدن زن را بخوریم؟

همانطور که رابطه دهانی برای مرد جذاب است، برای زن نیز لذت فوق العاده ای دارد. کافیست یک بار نقاط حساس بدن همسرتان را بخورید تا ببینید که او حس پرواز روی ابرها را تجربه می کند. زنان نقاط حساس زیادی در بدن خود دارند اما از حساس ترین نقاط بدن زنان می توان به چوچوله (کلیتورس)، سینه و پستان ها، کشاله ران، گردن و لب اشاره کرد.

علت علاقه مردان به رابطه دهانی

تحریک آلت تناسلی آقایان به وسیله دهان، فشاری را بر روی آلت مردان ایجاد می‌کند که این فشار باعث تجمع خون در اندام جنسی او می‌شود که برای آقایان بسیار خوش‌آیند است که حالت تحریک را برای او به وجود می‌آورد. علاوه بر این حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشاری که لب‌ها بر آن وارد می‌کند باعث به وجود آمدن این لذت می‌شود.

دلیل علاقه زنان به رابطه دهانی

تحریک و برخورد لب و زبان با لبه‌های بیرونی اندام تناسلی بانوان به شدت می‌تواند برای زنان لذت بخش باشد که در تحریک و به ارگاسم رسیدن بدون دخول بسیار موثر است. در مواردی که واژن بانوان ترشح عادی و معمولی ندارد و خشکی واژن برای آن‌ها اتفاق می‌افتد، این نوع رابطه قبل از دخول می‌تواند به سهولت رابطه کمک کند.

چرا بعضی از مردان و زنان از رابطه دهانی دوری می کنند؟

این عمل را در شان خودشان نمی‌دانند

فکر می کنند این نوع از رابطه مخصوص افراد روسپی یا مخصوص فیلم های پورن است. از این بابت انتظار همسرشان از آن‌ها برای انجام این رابطه را غیرعاقلانه و غیرمنطقی می‌دانند و حتی اصرار برای انجام این کار را نوعی توهین به خود می‌دانند.

آن را کثیف و چندش‌آور می دانند

چون حس می کنند دستگاه تناسلی یک عضو برای دفع ادرار است و یک عضو تمیز و بهداشتی نیست. در نظر بسیاری از افراد قسمتی است که از نظر بهداشتی پاکیزه نمی‌شود و انجام رابطه دهانی را کثیف و چندش آور می‌دانند. اما باید بدانید که اگر نظافت این قسمت رعایت شود محل غیربهداشتی محسوب نمی‌شود.

تصویری نامطلوب و ترسناک از این رابطه دارند

شاید در افرادی که به زور وادار به رابطه جنسی شده اند یک سری تعارضات ایجاد شده باشد. این مسئله باعث می شود تا به شکل ناخودآگاه یک واکنش منفی نسبت به آن داشته باشند و از آن اجتناب کنند.

رابطه دهانی از نظر پزشکی

عمده‌ی مطالب در مورد رابطه دهانی از نظر پزشکی، حول سلامت جنسی افراد می چرخد. بیشتر نگرانی های پزشکی از انتقال بیماری های مقاربتی و تناسلی و همچنین مشکلاتی است که شاید برای حلق، دهان، معده و دستگاه گوارش افراد به وجود آید. این مشکلات می تواند ناشی از ترشحات بدن طرفین یا وجود بیماری های پوستی ناحیه تناسلی باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر دارای بیماری خاصی هستید، از کاندوم برای رابطه دهانی که در باور بعضی، به کاندوم دهانی نیز معروف است استفاده کنید.

عوارض رابطه دهانی

داشتن رابطه ی جنسی دهانی با فردی که به بیماری های مقاربتی مبتلا است باعث انتقال بیماری می شود. تعدادی از بیماری های منتقله از طریق رابطه جنسی به شرح زیر اند:

هرپس

هرپس از شایعترین بیماری جنسی منتقله از رابطه جنسی دهانی است. هرپس دو نوع کلی دارد که یکی منجر به دانه هایی در اطراف دهان می شود (تاول تبخالی) می گردد و دیگری منجر به زخمهای تناسلی می شود.

HPV

هم ممکن است از طریق رابطه ی جنسی دهانی منتقل شود و منجر به زگیلهایی در اطراف و یا داخل دهان گردد. مشخص شده است که گنوره (Gonorrhea) از فرد آلوده در طی رابطه جنسی دهانی به فرد مقابل منتقل گردد و سپس عفونت از گلوی آن فرد به ناحیه تناسلی افراد بعدی منتقل شود. بدن بطور طبیعی در طی ۳ ماه میتواند باکتری های گنوره در گلو را از بین ببرد ولی عفونت ناحیه تناسلی نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارد.

سیفلیس

هم در شرایط خاص امکان انتقال در طی رابطه جنسی دهانی را دارد و آن هم در صورتی است که دهان در تماس با زخم باز یا راش پوستی عفونی قرار گیرد. احتمال انتقال عفونتهای دستگاه گوارشی و انگلها هم درصورت تماس دهان با مقعد وجود دارد.

تبخال

اگر هر گونه علائم تبخال دارید، از داشتن تماس فیزیکی با همسرتان خودداری کنید. تبخال به سرعت و به راحتی از دهان به واژن یا واژن به دهان انتقال پیدا می کند.

  • love 427
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات شایع در بین زوجین، بوی بد واژن است که باعث تجربه ای ناخوشایند در حین رابطه جنسی می شود. بوی بد واژن به طور عمده ناشی از عفونت های دستگاه تناسلی خانم هاست به همین دلیل برای رفع بوی بد واژن خانمها بایستی در مرحله ی اولیه به سراغ درمان عفونت دستگاه تناسلی رفت.

 

علت بوی بد واژن خانم ها

علت بوی بد دستگاه تناسلی خانم ها عمدتا عفونت است. علل انواع بوی بد واژن خانم ها به شرح زیر است:

  • واژینوز باکتریایی (رشد بیش از حد باکتری هایی که به طور طبیعی در واژن زندگی می کنند)، شایع ترین نوع عفونت واژن است که باعث بوی نامطبوع آن می شود.

  • تریکومونیاز (عفونت منتقله از راه تماس جنسی) نیز باعث بوی واژن می شود.

  • عفونت های کلامیدیا و سوزاک معمولا باعث بوی واژن نمی شوند.

  • عفونت های قارچی واژن نیز بو ندارند.

همه این عفونت ها را می توان با داروهای آنتی بیوتیک و ضد قارچ درمان کرد اما اکثر خانم هایی که چنین مشکلاتی داشته اند می دانند که قابل برگشت است. بااینکه این عفونت ها می تواند از طریق رابطه جنسی منتقل شود، اما همه آنها خودبه خود بروز می کنند؛ یعنی ممکن است فرد رابطه جنسی هم نداشته باشد و دچار آن شود.

اگر مسایل بهداشتی کاملا رعایت می‌شود و امکان نفوذ عفونت از خارج بدن وجود نداشته باشد این عفونتها و عوارض ناشی از آنها ، خود ، جزیی از عوارض مشکلی بزرگتر هستند . به عبارتی این عفونتها ازمنشائی داخل بدن در ناحیه تناسلی ایجاد میشود. به طور کلی اگر بوی واژن با سایر علائم آن مانند سوزش و خارش همراه نباشد، غیرطبیعی نیست.

 

انواع بوهای واژینال و علت آن ها

بوی بد ماهی از واژن

واژینوز باکتریایی علت رایج عفونت های واژن در زنان در سنین باروری است. هنگامی که توازن شیمیایی ناحیه واژن به هم بخورد، باکتری های مضر ممکن است بیش از حد رشد کنند و موجب به وجود آمدن بوی ماهی مانند واژن شوند. برخی افراد مبتلا به این بیماری، علامی چون خارش یا سوزش دارند که ممکن است شبیه به علائم عفونت قارچی واژن باشد. اما برای بسیاری از زنان، بوی ماهی واژن تنها نشانه این بیماری است.

جلوگیری و درمان:

  • مراجعه به پزشک و استفاده از آنتی بیوتیک برای جلوگیری از باکتریایی شدن واژن.

  • اجتناب از دوش های واژن، زیرا توازن pH ناحیه واژن را به هم می ریزد.

  • از محصولات عطر دار یا طعم دار در ناحیه واژن استفاده نکنید. عطر ها و دیگر محصولات مانند تامپون های معطر می توانند توازن ناحیه شیمیایی را بر هم بزنند و موجب واژینوز باکتریایی شوند.

بوی شیرین از واژن

احساس بوی شیرینی همانند عسل یا کلوچه، نشانه رشد قارچ در واژن است. این بو می تواند شبیه بوی آرد یا نان نیز باشد. همچنین ممکن است در بعضی افراد به شکل یک بوی ترس ناخوشایند حس شود. از نشانه های عفونت قارچی واژینال می توان به سوزش شدید، احساس خشکی و خارش اشاره کرد. این عفونت قارچی عموما در طی زمان بدتر می شود و در برخی زنان ممکن است ترشحات تکه تکه و پنیری مانند مشاهده شود.

جلوگیری و درمان:

  • مصرف آنتی بیوتیک فقط در صورت لزوم (در برخی زنان ممکن است با مصرف آنتی بیوتیک، باکتری های مفید واژن که از رشد قارچ ها جلوگیری می کنند نیز از بین بروند.

  • خشک نگه داشتن ناحیه واژن (سعی کنید واژن را عمدتا خشک نگه دارید. باکتری ها در محیط مرطوب بهتر رشد می کنند. بعد از استحمام خود را به خوبی خشک کرده و از ماندن در لباس های خیس خودداری کنید)

  • خودداری از داشتن رابطه دهانی با افراد مبتلا به برفک دهانی

  • ممانعت از مصرف محصولات معطر و عدم استفاده از دوش واژینال

بوی بد فلز از واژن

بوی بد واژن می‌تواند شبیه بوی فلزات باشد. زمانی که پریود می‌شوید، ترشحات خونی این دوران می‌توانند PH واژن را تغییر بدهند. این تغییرات بویی شبیه مس یا قلع در واژن به وجود می‌آورد و باعث عدم حس رضایت در حین رابطه جنسی می شوند.

جلوگیری و درمان:

  • شست‌وشوی واژن با صابون های مخصوص شستشوی واژن با هدف تنظیم ph واژن

  • استفاده از انواع ژل روان کننده لوبریکانت ، که در کنار خاصیت روان کنندگی، دارای مواد تنظیم کننده ph واژن بوده و مشکل بد بو بودن واژن را از بین می برند.

بوی بد زنگ زدگی از واژن

این بو می تواند نشانه از دست دادن رطوبت واژن باشد و به شما پیشنهاد می کنیم هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید زیرا می تواند برایتان مشکلات جدی ایجاد کند. در واقع رطوبت در بخشی از واژینال ثابت مانده که نمی تواند به بخش دیگر حرکت کند.

درمان:

  • مراجعه به پزشک

  • عدم شستشوی بیش از حد ناحیه واژینال با مواد شوینده نامناسب

راههای عمومی رفع بوی بد واژن

به صورت کلی بوهای ناحیه واژینال و بوی بد واژن تا حدودی اجتناب ناپذیر است اما می توان با رعایت مواردی آن را کاهش داد یا کنترل کرد. در زیر به تعدادی از راه های عمومی کاهش بوی واژن اشاره می کنیم.

استفاده از رژیم غذایی مناسب

یکی از علل تولید قارچ و بوی بد واژن می تواند مصرف بیش از حد غذاهای شیرین باشد. همچنین شواهدی نشان می دهد که مواد غذایی با بوها و اسانس های تند مانند قهوه یا پیاز می تواند باعث تغییر ترشحات و بوی عرق شود. طبق تحقیقات مختصری که در مورد مواد غذایی موثر در کاهش بوی بد ناحیه واژینال شده است، سیب، کرفس و هندوانه می توانند در کاهش این بوی بد موثر باشند. همچنین نوشیدن آب به مقدار کافی هم می تواند در کاهش رشد باکتری های این ناحیه موثر باشد.

استفاده درست از محصولات قاعدگی

بوی بد واژن در برخی بانوان در هنگام قاعدگی تشدید می شود که دلیل آن می تواند خیس شدن و بیش از حد ماندن آنها در ناحیه تناسلی باشد. این بوی بد در برخی بانوان به شکل بویی شبیه آهن است و در برخی دیگر بویی شبیه آمونیاک. اجازه ندهید که نوار بهداشتی یا تامپون خیس برای مدت طولانیی زیر لباس باقی بمانند. همچنین از بعضی لوازم و محصولات بهداشتی داخلی مانند فنجان یا کاپ قاعدگی نیز می توانید به این منظور استفاده کنید.

استفاده از مواد غذایی پروبیوتیک

این ماده به حفظ باکتری های مفید در بدن از جمله ناحیه واژینال کمک کرده و از برخی عفونت ها جلوگیری می کند. کاهش عفونت باعث کاهش بودی بد واژن می شود. از طرفی پروبیوتیک ها ph واژن را نیز متعادل می کنند و از این طریق به کاهش بوی بد واژن کمک می کنند.

استفاده از پوشش مناسب

بهتر است از پوشش هایی استفاده کنید که دارای مواد پلاستیکی کمتری هستند. هرچه جنس پارچه به کار رفته در لباس شما دارای پلاستیک کمتری باشد، تعرق شما کمتر خواهد شد. این مسئله مخصوصا در نواحیی از بدن شما مثل واژن که مستعد این تعرق است مهم تر خواهد بود.

رعایت بهداشت

رعایت بهداشت در ناحیه تناسلی نقش مهمی در کاهش بوی بد واژن دارند. برای رعایت بهداشت در این ناحیه، نکات زیر را رعایت کنید:

  • پاک کردن مدفوع از جلو به عقب (جلوگیری از باقی ماندن ذرات مدفوع در نزدیکی واژن و وارد شدن آنها به محیط آن)

  • ادرار کردن بلافاصله بعد از آمیزش جنسی

  • استفاده از صابون های ملایم برای شستشوی واژن (صابون های قوی می توانند باعث بر هم خوردن ph واژن شوند)

  • شستن لباس های زیر با مواد شوینده ای که بدون بو هستند

  • خشک نگه داشتن ناحیه واژینال و جلوگیری از مرطوب ماندن آن

مشکلات ناشی از آمیزش جنسی

برخی بانوان بعد از آمیزش جنسی بویی مشابه بوی ماهی از واژن خود احساس می کنند. این بو می تواند نشانه ای از باکتریایی شدن محیط واژن یا واژینوز باکتریال باشد. برای جلوگیری از ایجاد این بو، می توان از روش های زیر استفاده کرد.

  • جهت جلوگیری از تداخل ترشحات واژن و پیش آب یا منی مرد، از کاندوم استفاده کنید.

  • بعد از رابطه جنسی، واژن را فقط با آب خالی بشویی و از گرفتن دوش واژینال خودداری کنید.

  • از مواد روان کننده غیر استاندارد استفاده نکنید.

  • love 427
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر، خرید آنلاین محصولات زناشویی یکی از جایگزین های خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف است. شاید بتوان گفت در اغلب اوقات، مراجعه حضوری و جستجو در میان اجناس، از روش های مرسوم برای تهیه اقلام مورد نیاز افراد بوده است. در حال حاضر به دلیل وجود مشغله هایی همچون ساعات کاری بالا، سپری شدن زمان زیاد در ترافیک، بیماری کرونا و... افراد به دنبال روش های جایگزین هستند. یکی از این روش ها که جایگزین مناسبی برای خرید حضوری است، خرید آنلاین اجناس و محصولات مودر نیاز است.

خرید آنلاین محصولات زناشویی - فروشگاه محصولات زناشویی

رابطه جنسی لذت بخش و رعایت بهداشت جنسی یکی از بخش های جدایی ناپذیر در زندگی زناشویی است. این مسئله علاوه بر افزایش لذت جنسی، تاثیر فراوانی هم رابطه عاطفی زوجین دارد و جهت جلوگیری از بارداری ناخواسته نیز نقش موثری خواهد داشت. خرید محصولات زناشویی مناسب و با کیفیت بالا، یکی از عوامل موثر در افزایش کیفیت رابطه جنسی می باشد. همچنین خرید آنلاین محصولات زناشویی برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی مانند ایدز، هپاتیت، سوزاک و... از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه های لوازم زناشویی انواع مختلفی از کالا را عرضه می کنند که در زیر به چند مورد از این لوازم زناشویی و بهداشت جنسی اشاره می کنیم:

کاندوم: یکی از پر استفاده ترین وسایل بهداشتی زناشویی که جهت جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی بسیار کاربرد دارد. امکان خرید آنلاین محصولات زناشویی در انواع مختلفی از کاندوم های مردانه وجود دارد می شوند. چند نمونه از انواع کاندوم های موجود در بازار به این شرح است: کاندوم خاردار، کاندوم تحریک کننده، کاندوم فضایی، کاندوم نازک و بسیار نازک، کاندوم شیاردار و کاندوم تاخیری. همچنین کاندوم ها با اسانس های متنوعی عرضه می شوند که هرکدام از این اسانس ها می توانند دارای خاصیت خاص به خود باشند.

کاندوم

 

ژل روان کننده: ژل روان کننده آمیزشی، یک ژل لوبریکانت یا لغزنده است که یکی از موارد استفاده از آن در زمینه افزایش رضایت جنسی در رابطه زناشویی است. این ژل ها که در رایحه های متنوعی نیز عرضه می شوند، یکی از جایگزین های مناسب روغن یا آب دهان برای کاهش اصطکاک در حین دخول هستند. برخی از این محصول علاوه بر روان کنندگی، با داشتن خاصیت لوسیونی، در پاک کنندگی، شستشو و طراوت پوست نیز تاثیرگذار هستند.

ژل روان کننده

اسپری تاخیری: اسپری تاخیری به منظور افزایش دادن زمان مقاربت و تاخیر در ارگاسم مردان و تامین لذت بیشتر در رابطه جنسی برای زنان استفاده می شود. از مزایای خرید آنلاین محصولات زناشویی و استفاده از انواع اسپری تاخیری می توان به استفاده سریع و آسان و تاثیر مستقیم آنها اشاره کرد. از انواع اسپری تاخیری می توان به اسپری تاخیری کدکس، اسپری تاخیری پاورمن دلتا، اسپری تاخیری گالاردو، اسپری تاخیری ایموشن و... نام برد.

اسپری تاخیری

ژل حجم دهنده: این مورد را می توان به عنوان یکی از راهکارهای موجود برای افرادی که از سایز آلت خود راضی نیستند به شمار آورد. این ژل ها نه تنها باعث حجیم شدن آلت مردانه می شوند بلکه با وجود ترکیبات آنتی باکتریال، باعث افزایش یهداشت فردی می شوند. علاوه بر این می توان با خرید آنلاین محصولات زناشویی از این ژل برای افزایش حجم اندام بدن بانوان و همچنین یک دخول تنگ تر استفاده کرد.

روغن خراطین: روغن خراطین از سالهای دور در طب سنتی آسیا و اروپا ،به عنوان بهترین روش درمان طبیعی برای بزرگ کردن سایز اندام های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گرفت. در طب سنتی از روغن خراطین به عنوان جایگزینی مناسب برای تمام کرم های شیمیایی ، بوتاکس و جراحی در جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می شود. لذا اغلب خانمها برای افزایش سایز اندام خود مانند :لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و .... روغن خراطین را استفاده می کنند و آقایان نیز بیشتر برای افزایش سایز آلت تناسلی به سراغ این روغن طبیعی می روند. خرید آنلاین محصولات زناشویی از جمله این محصول به راحتی امکان پذیر است.

روغن خراطین

بی بی چک: وسیله ای است که برای بررسی وجود بچه در رحم مادر و به اصطلاح بهتر ، جهت بررسی باردار بودن خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این تست شما تنها به یک بیبی چک نیاز دارید که آن را برای دو ثانیه در ادرار قرار دهید. اگر در ادرار هورمون بارداری وجود داشته باشد در روی نوار بیبی چک دو خط می افتد و بیبی چک مثبت را نشان میدهد و به شما مژده میدهد که باردار هستید اما اگر تنها یک خط را نشان دهد بیبی چک منفی را نشان میدهد.

بی بی چک

 

پودر موبر: پودر موبر یا واجبی یا نوره، پودری است که خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی دارد و جهت از بین بردن موهای زاید بدن مورد استفاده قرار می گیرد. از مواد تشکیل دهنده آن می توان آهک و زرنیخ را نام برد. نوره به پودر موبر قدیمی گفته می شود که دارای خواص فوق العاده ای است، در واقع نوره به دلیل وجود ماده آرسنیک مانند شیمی درمانی عمل می کند.

پودر موبر دپی - depi

کرم های مراقبت از پوست: همان‌طور که بدن‌تان برای حفظ تناسب و انجام دادن هر چه بهتر فعالیت‌هایش به آب نیاز دارد، پوست شما هم از هر نوعی (خشک، چرب، حساس، مختلط یا معمولی)که باشد به آبرسانی نیاز دارد. یکی از محصولات پرفروش در خرید آنلاین محصولات زناشویی، کرم های شستشو و کرم های مراقبت زا پوست است. این کرم ها با مواد نرم کننده موجود در خود، به نرم شدن پوست و افزایش آبرسانی به بافت پوست کمک می کنند.

پد تاخیری: یکی از جایگزین های اسپری تاخیری یا کاندوم تاخیری که به منظور به تاخیر انداختن انزال در مردان کاربرد دارد، پد تاخیری است که می توان آن را به وسیله خرید آنلاین محصولات زناشویی تهیه کرد. پد تاخیری با مواد موثر تاخیری باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود. اگر استفاده از اسپری تاخیری برای شما سخت است، می توانید از پد تاخیری به عنوان جایگزینی مناسب استفاده کنید.

پد تاخیری

در نتیجه می توان گفت که خرید آنلاین محصولات زناشویی، یکی از بهترین و منطقی ترین انتخاب ها برای خرید محصولات جنسی است. پیشنهاد می کنیم به جای آنکه دردسرهای خرید حضوری این محصولات را به جان بخرید، اقلام مورد نیاز خود را خیلی سریع و راحت از طریق این فروشگاه ها انجام دهید. فروشگاه های آنلاین عرضه محصولات جنسی، سفارش شما را به صورت کاملا محرمانه و بدون دردسر، به شما تحویل خواهند داد.

  • love 427