کاندوم فوری

  • ۰
  • ۰

بهترین روش ها برای داشتن رابطه لذت بخش با کاندوم

داشتن رابطه لذت بخش با کاندوم کمی بعید به نظر می رسد زیرا کاندوم به دلیل ایجاد یک مانع بر سر راه تماس پوست مرد و زن باعث کاهش لذت آنها می شود. برخی افراد به شدت از داشتن رابطه جنسی با کاندوم فراری هستند اما راه حل هایی وجود دارد برای اینکه بتوانید از یک رابطه جنسی ایمن لذت هم ببرید. برای داشتن رابطه لذت بخش با کاندوم می توانید از مراحل زیر استفاده کنید.
 

از کاندوم میوه ای استفاده کنید

کاندوم میوه ای قهوه

یکی از راه های تجربه یک رابطه لذت بخش با کاندوم استفاده از کاندوم میوه ای است. این کاندوم ها به دلیل بوی مطبوع شما باعث سکسی بیشتر شما می شوند و در حین رابطه جنسی بوی خوبی دارند. البته برخی از کاندوم های میوه ای مناسب رابطه جنسی دهانی هستند و می توانید با آنها رابطه دهانی لذت بخشی را تجربه کنید. هنگام خرید کاندوم به این نکته توجه کنید که کپی شما می خورید و فاقد شکر است! در هنگام آمیزش واژن از کاندوم خوراکی استفاده نکنید زیرا قند موجود در داخل این کاندوم ها می تواند باعث تغییرات شیمیایی در واژن زن شود و لذت را کاهش دهد.

 

استفاده از کاندوم خاردار و با موج دار

کاندوم خاردار خار درشت

وقتی آلت تناسلی مرد به داخل واژن می رود ، برجستگی های سطح آلت تناسلی واژن و نقطه G واژن را تحریک می کند. این به زن کمک می کند تا ارگاسم را تجربه کند و به حداکثر لذت جنسی برسد. این اصطکاک در هنگام استفاده از کاندوم بسیار کاهش می یابد ، اما راهی برای تجربه یک رابطه لذت بخش با کاندوم وجود دارد. می توانید از کاندوم خاردار برای افزایش لذت یک زن و رساندن او به ارگاسم استفاده کنید.

چندین نکته برجسته در سطح کاندوم خاردار وجود دارد که تحریک جنسی را در زنان افزایش می دهد. کاندوم خاردار با کاندوم های فضایی در سه اندازه مختلف تولید می شود: کاندوم خاردار معمولی ، کاندوم خاردار و کاندوم فضایی. استفاده از کاندوم خاردار می تواند راهی عالی برای داشتن یک رابطه لذت بخش با کاندوم باشد.

 

استفاده از کاندوم نازک

برخلاف کاندوم های ضخیم تر گذشته ، امروزه کاندوم های نازک تری بهتر تولید می شوند ، که ممکن است به ایجاد رابطه لذت بخش با کاندوم کمک کند. در گذشته به دلیل تکنیک های قدیمی و ناتوانی در ساخت کاندوم نازک ، استفاده از کاندوم معادل خداحافظی با لذت جنسی بود. اما اکنون برخی از شرکت ها کاندوم هایی با ضخامت حدود 30 میکرون یا 0.03 میلی متر تولید می کنند که به عنوان نمونه می توان از به کدکس 03 اشاره کرد.

این کاندوم ها به دلیل ضخامتشان به شما امکان می دهند تا کاملاً گرمای شریک جنسی خود را احساس کنید. همچنین برجستگی های سطح آلت تناسلی مردن را برطرف نمی کند و احساس پوست را به شما منتقل نمی کند. به همین دلیل استفاده از کاندوم نازک می تواند یک راه حل عالی برای داشتن رابطه لذت بخش با کاندوم باشد.

 

خاطرات بد و تفکر اشتباه درباره لذت بردن را تغییر دهید

گاهی اوقات، عدم توانایی در ایجاد رابطه به دلیل تفکر شما درباره لذت بردن است. این اشتباه خواهد بود که بگوییم لذت بردن از رابطه جنسی کاملاً به عدم استفاده از کاندوم بستگی دارد. بسیاری از افراد بدون کاندوم رابطه جنسی برقرار می کنند اما با کمی لذت. این نشان می دهد که طرز فکر شما در مورد لذت بردن از رابطه جنسی کاملاً اشتباه است.

 

ریختن چند قطره ژل روان کننده لوبریکانت در داخل کاندوم

ریختن چند قطره ژل روان کننده لوبریکانت در کاندوم می تواند به داشتن رابطه لذت بخش با کاندوم کمک کند. می توانید قبل از استفاده از آلت تناسلی ، چند قطره روان کننده درون آلت تناسلی بزنید تا آن را در نوک مخزن کاندوم جمع کنید. با این کار احساس بیشتری به نوک آلت تناسلی مرد منتقل می شود و می توانید به کمد لباس در رابطه با کاندوم کمک کنید. توجه داشته باشید که برای این کار باید از ژل روان کننده محلول در آب استفاده کنید ، زیرا روان کننده های پایه روغن باعث پارگی کاندوم می شوند.

 

در اواخر کار از کاندوم استفاده کنید

اگر از کاندوم برای جلوگیری از عفونت های مقاربتی استفاده نمی کنید ، می توانید در اواخر رابطه جنسی از آن استفاده کنید. برخی از افراد فقط برای جلوگیری از بارداری از کاندوم استفاده می کنند ، در این صورت دیگر از آغاز رابطه جنسی نیازی به استفاده از آن نیست. شما می توانید بدون کاندوم رابطه جنسی برقرار کرده و در هنگام انزال برای جلوگیری از بارداری از کاندوم استفاده کنید.

 

رابطه جنسی لذت بخش با کاندوم با خاطر خیال راحت

دلیل دیگر رابطه لذت بخش با کاندوم می تواند به دلیل سهولت در انزال و کمبود استرس و اضطراب ناشی از آن باشد. نگرانی در مورد بارداری و داشتن بیماری مقاربتی می تواند رابطه شما را تحت تأثیر قرار دهد. این بر اساس یافته ای علمی است که نشان می دهد حدود 50٪ از زنان به دلیل اضطراب شدید به دلیل این ترسها قادر به رابطه جنسی نیستند.

 

منابع:

https://www.instagram.com/kodex.iran/?hl=en

https://www.tnda.shop/product/663044/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%86%D8%A7%DA%86-%DA%A9%D8%AF%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-0-03-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-12-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C/

https://ibond.ir/sam/product/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85-%DA%A9%D8%AF%DA%A9%D8%B3-03-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-10-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C/

https://online-condom.com/product/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85-0-03-%DA%A9%D8%AF%DA%A9%D8%B3/

https://www.lovelamarket.com/shop/product/کاندوم-کدکس-مدل-بسیار-نازک-30-میکرون-بسته-12-عدد

https://virgool.io/zanashooyi/کدکس-03-چیست-معرفی-کاندوم-بسیار-نازک-کدکس-۰۳-ac0hcmjdgd0y

https://61542264d2b7a.site123.me/blog/معرفی-کاندوم-بسیار-نازک-کدکس

https://www.pearltrees.com/lovelamarket/item384182900

https://www.geogebra.org/m/w9hyj2q3

https://canvas.instructure.com/eportfolios/145609

https://omigo.ir/r/44gw

https://disqus.com/by/kodex03/about/

https://www.pinterest.com/pin/704109722989933396/

http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/lovelamarket/

https://hub.docker.com/r/lovelamarket/lovelaamrket

http://condomfori.parsiblog.com/Posts/2/

https://condomfori.farsiblog.com/1399/07/19/بوی-بد-واژن-نشانه-چیست/

http://condomfori.rozblog.com/post/2

http://condomfori.loxblog.com/post/4/بوی%20بد%20واژن%20نشانه%20چیست؟.htm

http://condomfori.parsiblog.com/Posts/4/

http://condomfori.loxblog.com/post/6/رحم%20قلیایی%20چیست؟%20روش%20های%20پسر%20دار%20شدن%20کدامند؟.htm

http://condomfori.rozblog.com/post/4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=Quickly_Made_Kids_Toys_At_Exemplary_Prices_46848

https://canvas.instructure.com/eportfolios/145615/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی